Otrzymałam kiedyś od mojego niemieckiego szefa następujące pytanie- „Marta, co ty takiego robisz jako PM w tym zespole, że to u Was po prostu działa? Nie słyszę nigdy o Was nic negatywnego od klienta, zespół wydaje się być zadowolony, dowozicie i nie muszę poświęcać czasu na eskalacje. Jak to przenieść do naszych innych zespołów?”
Pamiętam, że wówczas trudno było mi spontanicznie na to pytanie odpowiedzieć. Często działamy intuicyjnie. Posiadamy daną wiedzę, ale jest ona poniekąd nieuświadomiona. Nie zdajemy sobie sprawy ze wszystkich reguł, według ktorych działamy. Dzisiaj również absolutnie nie śmiem twierdzić, że wiem, jak model działania moich zespołów przenieść na inne. Zebrałam jednak dla Was tutaj część z moich najważniejszych zasad- kto wie, może zadziałają również u Ciebie?
Materiały, które zaraz będziesz mieć okazję przeczytać nie ograniczają się jednak jedynie do branży IT. W znacznie większej ilości miejsc dostarczamy produkt. Dostarczamy go z ludźmi, często w środowisku, w którym plan działa dopóki nie rozpoczniemy działania💁
Znajdziesz w nich 15 ważnych zasad, które nie są uzależnione od modelu, w którym współpracujesz i metodyki, której używasz.